شناسه خبر:66893
1401/12/15 09:36:38

سپهرغرب، گروه خبر: 514 واحد مسکونی هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری به خانواده‌های زیر پوشش و مددجویان کمیته امداد استان همدان واگذار شد.

آیین افتتاح و واگذاری 514 واحد مسکونی در قالب 23 هزار خانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور روز یکشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و با حضور معاون عمرانی استاندار همدان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در استانداری همدان برگزار شد.
معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست با اشاره به تحویل 23 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان به خانواده‌های زیر پوشش، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز به مرحله اوج خود در محرومیت‌زدایی و دستگیری از نیازمندان رسیده است.
«فرزاد تیموری» تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به محرومان نگاه ویژه‌ای دارد و همکاری نزدیک کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، شهرداری و خیریه‌ها موجب تسریع در ارائه خدمت به محرومان جامعه شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: سال آینده 800 واحد مسکونی به محرومان جامعه تحویل دهد و راه و شهرسازی نیز دِین خود را در این خصوص ادا کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان نیز به خدمات مسکن ارائه‌شده به محرومان در استان اشاره کرد و گفت: امسال 96 میلیارد ریال برای کمک به خرید 35 مسکن مددجویی شهری هزینه شده است.
«محمدرسول شیخی‌زاده» مبلغ هزینه‌شده برای خدمات مسکن مددجویان استان را بیش از 97 میلیارد تومان برای دو هزار و 486 خدمت عنوان کرد و افزود: از این مبلغ 63 میلیارد تومان کمک بلاعوض در قالب دولتی، بنیاد علوی و شرکت گلرنگ (در قالب تفاهم‌نامه) شده است.
وی با اشاره به اینکه 9 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تعهدات صدقات و کمک خیرین برای مددجویان استان هزینه شده است، تأکید کرد: 25 میلیارد تومان نیز از محل صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

شناسه خبر 66893