شناسه خبر:66666
1401/12/9 10:54:01

سپهرغرب، گروه خبر: طی مراسمی با رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شهر محلات، معدن B4 این شهرستان بعد از سه سال وقفه فعالیت را از سر گرفت.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در راس هیئتی متشکل از بازرس کل استان مرکزی، دادستان و فرماندار محلات از معدن B4 و سیستم مانیتورینگ معادن عباس‌آباد در این شهرستان بازدید کرد.
در پی این بازدید، معدن B4 منطقه عباس‌آباد بعد از سه سال توقف دوباره فعال و پروانه بهره برداری به منظور شروع عملیات برای بهره بردار جدید صادر شد.
ذبیح‌الله خدائیان در نشست شورای اداری شهرستان محلات گفت: تغییر الگوی برداشت از معادن به صورت حجمی اقدام مثبتی است که باید سایر معادن نیز به آن توجه کنند.
وی افزود: حرکت معادن بر اساس برنامه مدون می‌تواند به خوبی مشکل اشتغال و نقدینگی طرح‌های عمرانی شهرستان‌‌ها را برطرف کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم خدمت صادقانه به مردم تاکید و اظهار کرد: مسوولان در نظام اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند و نهایت تلاش خود را برای خدمت بی‌منت به مردم به کار گیرند.
خدائیان بیان کرد: دشمن از طریق فشارهای اقتصادی و نشانه گرفتن معیشت مردم در تلاش هستند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند و در این مسیر اگر مسئولی کوتاهی کند،این ناکارآمدی به پای نظام نوشته می‌شود.
وی شاخصه مدیریتی در نظام را جهادی بودن مدیر دانست و گفت: مدیری که می‌خواهد جهادی باشد باید خود را وقف مردم کرده و دشمن شناس باشد.
خدائیان با اشاره معادن محلات اظهار کرد: قانون‌گذار حقوقی را شهرستان درخصوص معدن پیش‌بینی کرده که این حقوق باید واریز شود و در اختیار استان قرار گیرد و اگر حقوق دولتی معادن در اختیار فرمانداری قرار گیرد، مشکل اقدامات عمرانی و جاده‌ای نخواهیم داشت.

شناسه خبر 66666