شناسه خبر:66651
1401/12/9 10:27:40
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن:

اطلس جامع هنرمندان رزن ودرگزین تدوین می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن از تدوین بانک اطلاعاتی هنرمندان شهرستان رزن و درگزین خبر داد.

حمیدرضا علیخانی گفت: کتاب اطلس هنرمندان شهرستان رزن و درگزین در حوزه‌های عکاسی، فیلم و سینما، رسانه و خبرنگاری، قرآن و نهج‌البلاغه، خوشنویسی، ادبیات، هنرهای تجسمی، موسیقی، هنرهای نمایشی، تئاتر و تعزیه به‌زودی تدوین و تألیف می‌شود.
وی با بیان اینکه این بانک اطلاعاتی با عنوان اطلس هنرمندان در نام و نام خانوادگی، رشته هنری، بیوگرافی هنرمند،‌ آثار، رزومه و عکس هنرمند اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان این حوزه قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: این کتاب نفیس به هنرمندان نامی این دو شهرستان و علاوه‌بر این به هنرمندانی که به دیار باقی شتافتند، می‌پردازد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن تصریح کرد: اطلس هنرمندان شهرستان رزن شامل هنرمندان رزنی که در این استان و یا سایر نقاط کشور فعالیت دارند، می‌شود.
علیخانی با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان رزنی در کشور صاحب آثار فاخر در حوزه ادبیات، تئاتر، تجسمی، خوشنویسی و غیره هستند، گفت: تلاش داریم برای تهیه بانک اطلاعات هنرمندان شهرستان‌های رزن و درگزین از تجربیات و داشته‌های هنرمندان فاخر هر دو شهرستان که در خارج از استان و کشور سکونت دارند، استفاده کنیم.

شناسه خبر 66651