شناسه خبر:66648
1401/12/9 10:24:09
امام‌جمعه شهرستان ملایر در دیدار با علمداران حماسه:

جانبازان یادگاران دفاع مقدس و شاهدان زنده در جامعه هستند

سپهرغرب، گروه خبر: امام‌جمعه شهرستان ملایر در دیدار با علمداران حماسه گفت: شما جانبازان معزز با پیروی از ولایت و جانبازی در مسیر حقیقت، راه را به دیگران آموخته‌اید و اراده خداوند بر این بود که یادگار دفاع مقدس و شاهدان زنده در جامعه بمانید و بدرخشید.

به‌مناسبت روز جانباز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی ارزنده به همذاه فرماندار، جمعی از مدیران، رئیس و معاون فرهنگی بنیاد شهید ملایر با تعدادی از جانبازان دیدار کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزنده در این دیدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از رهبری در اجرای فرمان آن بزرگوار و بنا به وظیفه خدمت شما جانبازان رسیدیم تا از ایثارگری جانبازان قدردانی کنیم.
امام‌جمعه ملایر از جانباز قهرمان کربلا حضرت ابوالفضل (ع) به‌عنوان آموزگاری بزرگ یاد کرد و گفت: شما جانبازان معزز با پیروی از ولایت و جانبازی در مسیر حقیقت، راه را به دیگران آموخته‌اید و اراده خداوند بر این بود که یادگار دفاع مقدس و شاهدان زنده در جامعه بمانید و بدرخشید.
وی افزود: در دوران مصدومیت ناشی از جنگ، خانواده و همسران گران‌قدر شما زحماتی مضاعف داشتند که یقیناً در اجر و پاداش شریک هستند.
در ادامه فرماندار و امام‌جمعه ملایر از جانبازان اکبر ساریخانی (70 درصد)، پرویز کیانی و محمد امانی با اهدای لوح سپاس تجلیل کردند.

شناسه خبر 66648