شناسه خبر:66405
1401/12/4 10:10:21
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

شهید قهاری‌سعید در کادرسازی و تربیت نیرو جدی بود

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شهید قهاری‌سعید در زمینه کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی تأکید ویژه‌ای داشت.

سردار مظاهر مجیدی در آیین بزرگداشت شهید سعید قهاری‌سعید و شهدای مربی مرکز آموزش قدس نزسا با بیان اینکه بسیاری از شهدای پادگان قدس آموزش‌دهندگان شهدای دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: این گروه در منطقه مقاومت هم تأثیرگذار بودند و افراد بزرگی چون شهید بشیری را تقدیم امنیت کشور کردند.
وی با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید حق زیادی بر گردن همدان دارد، افزود: ایشان به‌جز چندسال اول تشکیل سپاه، تمام عمر خود را برای خدمت به مردم هجرت کرد و در استان‌های مختلف مسئولیت داشت.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید کسی بود که به مجموعه و افراد استان بسیار توجه می‌کرد، تصریح کرد: ایشان هرجا حضور داشت، تربیت نیرو و کادرسازی را با جدیت دنبال می‌کرد.
وی ابراز کرد: شهید قهاری‌سعید بر گردن همه ما حق دارد و ما بر خود لازم می‌دانیم در کنگره دوم هشت هزار شهید استان همدان، یکی از محورهای اصلی شهید قهاری‌سعید باشد.
مجیدی با اشاره به تمجید سردار همدانی از شهید قهاری‌سعید، گفت: این شهید بزرگوار آرزوی شهادت داشت، به‌طوری که در یادواره شهدای یزد، از این شهدا خواست به آن‌ها بپیوندد که یک‌سال دیگر به مقام شهادت نائل شد.
یادواره سردار سرتیپ دوم پاسدار شهید «سعید قهاری‌سعید» و شهدای مربی مرکز آموزش قدس «نزسا»، همراه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همدان برگزار شد.

شناسه خبر 66405