شناسه خبر:66073
1401/11/26 09:36:13

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی 150 طرح عمرانی و آبادانی هم‌زمان با دهه فجر امسال در قالب طرح‌های توسعه‌ای استان آغاز شد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان افزود: همچنین در ایام‌الله دهه فجر امسال 956 طرح در 10 شهرستان استان به بهره‌برداری رسید که از همه دستگاه‌های اجرایی استان برای افتتاح این طرح‌ها با هدف خدمت‌رسانی به مردم قدردانی می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال حماسه آفریدند و با حضور بیش از 40 درصدی نسبت به سال‌های گذشته، پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند.
استاندار همدان تأکید کرد: دشمن باید واقعیت ایران بزرگ و باصلابت را بپذیرد و بداند دیدار آن‌ها با دلقک‌های رسانه‌ای هیچ تأثیری در اراده مردم بزرگ ایران برای نیل به اهداف متعالی ندارد.
قاسمی‌فرزاد یادآورد شد: باید قدردان حضور مردم در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی که تکلیف خود را ادا کردند، باشیم و با تلاش بیشتر خدمت‌گزاری به این مردم در سرلوحه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
در این نشست مشکلات چند شرکت تولیدی بررسی و مصوباتی برای آن‌ها تدوین شد و همچنین برخی مشکلات این شرکت‌ها برای بررسی بیشتر به جلسات تخصصی ارجاع شد.

شناسه خبر 66073