شناسه خبر:65942
1401/11/20 10:14:07

سپهرغرب، گروه خبر: بهره‌برداری از 22 پروژه جهاد آب‌رسانی شرب در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی روز چهارشنبه هم‌زمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر در آیین بهره‌برداری از یک طرح آب‌رسانی در شهرستان کمیجان افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه و بسیج در روستاها، احیا و بازگرداندن امید و حیات است و در این راستا اجرای پروژه‌های آب‌رسانی شرب و کشاورزی، ایجاد اشتغال و افزایش سطح زیر کشت و اقدامات دیگر، در دستور کار قرار گرفته است.
سردار «محسن کریمی» با بیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی مهم‌ترین رویکرد سپاه و بسیج در اجرای مأموریت‌ها است، افزود: فعالیت‌های محرومیت‌زدایی مبتنی بر مشارکت مردم و پای کارآوردن ظرفیت‌ها، همراه با روحیه جهادی است.
وی با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال بیش از 82 پروژه محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل احداث منزل ولی‌نعمتان انقلاب، پروژه‌های آب‌رسانی شرب،آب کشاورزی، لایروبی قنوات، کانال انتقال و استخر ذخیره آب، آسفالت راه روستایی و یادمان شهدا است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه آب‌رسانی یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌های سپاه و بسیج است، اجرای پروژه جهاد آب‌رسانی شرب 22 روستا در سطح استان هدف‌گذاری و اجرا شده و 50 پروژه مهم آب‌رسانی کشاورزی در سال‌ جاری اجرا خواهد شد.
سردار کریمی خاطرنشان کرد: سه جهاد مهم امیدآفرینی،جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه و بسیج بوده و این سه جهاد در قالب یک زنجیره خدمتی با قوت درحال اجرا است.

شناسه خبر 65942