شناسه خبر:65717
1401/11/16 09:36:36

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان سنندج رضایت مردم و گردشگران را اولویت اصلی فعالیت ستاد خدمات سفر عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات متعدد و ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده‌های نو از سوی اعضای کمیته‌های ستاد می‌تواند در خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در شهرستان مؤثر باشد.

حسن عسگری پنجشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت نوروز 1402 که با حضور سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی سنندج و دیگر اعضای ستاد در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان در حوزه گردشگری است.
وی مهمان‌نوازی را ویژگی بارز مردم سنندج عنوان کرد و افزود: مردم این شهرستان همواره در مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و این ویژگی، هر گردشگری را به‌خود جذب می‌کند.
فرماندار سنندج اظهار کرد: ضرورت دارد تا قبل از نوروز با برنامه‌ریزی مناسب، درست و اصولی همه چالش‌ها، درخواست‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه را بررسی و برطرف کنیم.
عسگری یادآوری کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد به‌ویژه در نوروز بسیار مهم است و موجب رضایتمندی مسافران و مهمانان نوروزی خواهد شد.
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی شهرستان سنندج هم در این جلسه گفت: تدابیر لازم برای استقبال و ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی به شهرستان باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش‌های خصوصی اتخاذ شود.
پیام مجیدی با بیان اینکه حوزه کاری و وظایف همه مشخص شده و باید شهرستان را سریعتر آماده کنیم، اظهار کرد: برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافرین نوروزی نیازمند همکاری و تعامل همه‌جانبه میان ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی هستیم.
وی افزود: وجود مراکز اقامتی سطح شهر ازجمله هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی فرصتی مغتنم برای ماندگاری گردشگران نوروزی در سنندج است.
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی سنندج بیان کرد: امیدواریم با هم‌کاری تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سنندج را به مسافران معرفی و زمینه تسهیل سفر مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی را به شهرستان فراهم کنیم.

شناسه خبر 65717