شناسه خبر:65675
1401/11/13 09:47:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان با طراحی توطئه‌ها و آشوب‌ها می‌خواهند کشور بزرگ و کهن و تاریخی ایران را تکه‌تکه و تجزیه کنند چون از ایران اسلامی قدرتمند می‌ترسند و همه امکانات خود را برای مقابله با این ملت جمع کرده‌اند.

سردار سیدصادق حسینی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید کورانی سنندج با تبریک آغاز دهه فجر اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در نخستین روز از آغاز دهه فجر ارزشمند است و نشان از پایداری ایمان و اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: امروز 12 بهمن مصادف با ورد شکوهمند و پیروزی‌بخش امام راحل در بهمن 57 است که منجر به پیروزی انقلابی شد که ویژگی‌های خاص خود را دارد و بر پایه سه ویژگی خدامحوری، رهبری استثایی امام و حضور گسترده مردم به انقلابی مردمی تبدیل شده است.
وی به استقبال شکوهمند و بزرگ مردم از وورد امام در سال 57 اشاره کرد و با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترده و بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: نخستین دستاورد بزرگ انقلاب، آزادی مردم ایران از یوغ استکبار آمریکایی‌ها بود، کشور ایران تحت رهبری امام آمریکا را از این مرز بوم بیرون راند و کشور را آزاد کرد، بنابراین آزادی حقیقی که به ارمغان آورد بزرگ‌ترین دستاور انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان کرد: در عرصه‌ها و نقاط مختلف جهان هیچگاه برای نوع تغییر نوع ساختار سیاسی به آرا مردم مراجعه نکرده‌اند ولی جمهوری اسلامی تمام اختیار را به مردم واگذار و رفراندوم برگزار کرد.
سردار حسینی اضافه کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند دستاورد بزرگ ایران را زیرسوال ببرد و اکنون همان‌هایی که امام با تلاش چندین ساله به کمک انقلابیون از کشور بیرون انداخت اکنون خواهان بازگشت به ایران هستند و دندان تیز کرده‌اند تا منفعت‌های به غارت رفته کشور ایران در آن سال‌ها را دوباره به‌دست آورند.
وی تأکید کرد: ملت ایران همان مردمی هستند که سال 57 انقلاب کردند و در مقابل توطئه‌ها و گروهک‌های ضد انقلاب ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یکی از موضوعات مورد تأکید رهبری را جهاد تببین و تشخیص به‌هنگام عنوان کرد و گفت: اگرچه برنامه‌ریزی دشمنان درست بود اما بدخواهان ایران اسلامی مانند نقشه‌هایی که در سال 57 کشیدند در برآورد و شناخت ملت ایرانه اشتباه کردند.
سردار حسینی یادآور شد: در اغتشاشات اخیر بازهم دشمن تلاش کرد بر نظام خدشه وارد کند، آنان می‌خواهند کشور بزرگ و کهن و تاریخی ایران را تکه‌تکه و تجزیه کنند چون از ایران اسلامی قدرتمند می‌ترسند و همه امکانات خود را جمع کرده‌اند که در برابر مردم بایستند.
وی گفت: دشمنان آزادی و عدالت را در جدایی قومیت‌های ایرانی می‌دانند، چون ایران در آزادی، استقلال و پیشرفت و اسلام واقعی، الگویی برای جهان اسلام و غیر اسلام است.

شناسه خبر 65675