شناسه خبر:65448
1401/11/8 09:43:14

سپهرغرب، گروه خبر: قائم مقام کمیته امداد استان کردستان از ارائه خدمات ویژه به مددجویان کردستانی در دهه مبارک فجر امسال با اعتبار 54 میلیارد تومان خبر داد.

محمد جلالی، در جلسه کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی در محل اداره کل کمیته امداد که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد عنوان کرد: این کمیته با مشارکت و عضویت 17 سازمان، اداره و موسسه تشکیل شده است.
وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته ارائه خدمات ویژه به نیازمندان از طریق اعضا به مناسبت دهه مبارک فجر می‌باشد.
دکتر جلالی با بیان اینکه این نهاد نیز همسو با سایر دستگاه‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌هایی پیش بینی کرده، ادامه داد: پرداخت 222 فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار 35 میلیارد تومان و اهدای 228 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت با اعتبار پنج میلیارد تومان مهم ترین ویژه برنامه این نهاد به این مناسبت است.
وی ادامه داد: توزیع 649 عدد بخاری، 86 مورد تعمیرات مسکن، 30 مورد ساخت حمام و سرویس بهداشتی، پرداخت وام دانشجویی به 82 نفر، پرداخت هفت میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت 149 فقره وام کارگشایی به مبلغ دو میلیارد تومان، از دیگر خدمات این نهاد در ایام دهه مبارک فجر امسال است.
قائم مقام کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه این نهاد در 35 سرفصل و 94 فعالیت خدمت ارائه می‌دهد، گفت: رسالت این نهاد کمک به توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با حفظ کرامت انسانی این عزیزان است.
در ادامه جلسه هر کدام از اعضای این کمیته برنامه‌های خود به مناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کردند.

شناسه خبر 65448