شناسه خبر:65447
1401/11/8 09:41:02

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار بیجار از افتتاح 106 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

احمدرضا قاسمی در جلسه شورای اداری که با محوریت برنامه‌های دهه‌فجر در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
وی از افتتاح 106 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب برنامه‌های دهه فجر امسال گفتمان امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی بیش از پیش در بین جامعه تبیین شود.
فرماندار بیجار افزود: مشکلات و بعضا شبهات در جامعه وجود دارد که موجب فاصله گرفتن از گفتمان امام راحل شهدا و انقلاب شده در این راستا نیازمند روشنگری هستیم.
قاسمی خواستار تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مدیران ادارات، نهادها و ارگان‌ها مختلف شد و افزود: در راستای تأثیرگذاری هرچه بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آئین‌های خلاقانه و ابتکاری هم باید وجود داشته باشد.
وی به اتحاد و‌ هماهنگی ادارات در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: بخشی‌نگری و‌ جزیره ای عمل کردن در هیچ حوزه‌ای کاری از پیش نخواهد برد.
فرماندار بیجار با بیان اینکه مسوولان پای کار باشند و در جایگاه مسوول نیمه پر لیوان را ببیند و‌ مشکلات را مانع کار مدیریتی خود ندانند گفت: مدیری که توانایی انجام کار در خود نمی‌بیند از کار خود کناره‌گیری کند.
قاسمی گفت: علیرغم مشکلات موجود باید قدرت بیان امور وجود داشته باشد، تبیین دستاوردها و خلاقیت به کار بردن برنامه‌ها بسیار مهم است.
وی خواستار بهره‌گیری از فکر و خلاقیت جوانان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر شد و گفت: ادارات، بخش خصوصی مربوط به حوزه کار خود را در برنامه‌های دهه فجر پای کار بیاورند.
فرماندار بیجار تصریح کرد: عدم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه سازمان‌های مردم نهاد و مردم محور نکردن برنامه‌های این ایام مصداق بی‌تدبیری و کم کاری مدیران است.
قاسمی با تاکید براینکه هیچ نوع کم‌کاری در این خصوص قابل توجیه نیست، افزود: هر مدیری نمی‌تواند کار کند برگه استعفا خود را به فرمانداری تحویل دهد.

شناسه خبر 65447