شناسه خبر:65440
1401/11/8 09:32:14
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی:

وضعیت صنعت در رزن و درگزین پذیرفتنی نیست

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صمت رفتاری تبعیضی در بحث صنعت در رزن و درگزین دارد، گفت: وضعیت صنعت در این دو شهرستان پذیرفتنی نیست.

حسن لطفی با بیان اینکه متأسفانه شهرک‌های صنعتی به حال خود رها شده‌اند و درحقیقت صنعت ما نیمه‌جان است و فکری در این رابطه از سوی مقامات مسئول اندیشیده نشده است، اظهار کرد: نگاه تبعیض‌آمیز در وزارت صمت حاکم است.
وی با اشاره به عدم راه‌اندازی شهرک صنعتی در شهرستان درگزین، بیان کرد: شهرک صنعتی رزن نیز با مشکل جدی برق روبه‌رو است.
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهدیم که صنعت در رزن و درگزین حوزه انتخابیه به حال خود رها شده، گفت: این بی‌انصافی است که مناطق محروم در این زمینه دیده نشوند و برنامه‌ای برای آن‌ها از سوی وزارت صمت وجود نداشته باشد.
لطفی ضمن انتقاد از عملکرد وزیر صمت، افزود: این روند تبعیض‌گونه است، باید تخصیص امکانات به‌صورت عادلانه باشد؛ اینکه فقط امکانات صنعتی به مراکز استان برده شود، اصلاً پذیرفتنی نیست. وی خواستار توجه و درنظر گرفتن زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت در شهرستان‌های محروم از سوی وزارت صمت شد و اظهار کرد: متأسفانه در حوزه صنعت وضعیت خوبی نداریم و نباید از این موضوع عبور کرد.

شناسه خبر 65440