شناسه خبر:65271
1401/11/4 09:11:12

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار ایلام گفت: ادارات بدهکار به شهرداری ایلام در صورت عدم پرداخت بدهی خود، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مکلف به برداشت 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی‌های این ادارات به‌عنوان طلب شهرداری خواهد بود.

بابک محمدی آوندی روز دوشنبه اظهار کرد: باتوجه به پیگیری‌های مکرر شهرداری ایلام از استانداری در خصوص دریافت طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی و طبق دستور استاندار ادارات بدهکار طی مدت 10 روز تا یکماه بدهی خود به شهرداری را باید پرداخت کنند.
وی افزود: ادارات بدهکار به شهرداری ایلام در صورت عدم پرداخت بدهی خود، طبق دستور استاندار میزان طلب شهرداری از سرفصل تملک دارایی‌های آن‌ها برداشت می‌شود.
شهردار ایلام ادامه داد: میزان طلب شهرداری ایلام از ادارات و دستگاه‌های مختلف بیش از 300 میلیارد تومان است که این ادارات اقدامی برای پرداخت بدهی خود نکرده‌اند.
محمدی آوندی یادآور شد: در صورتی که ادارات طلب شهرداری را پرداخت کنند، شهرداری امکان پرداخت بدهی‌های خود به پیمانکاران و نیز حقوق معوق کارگران شاغل در بخش‌های مختلف را خواهد داشت.
وی در مورد بدهی‌های شهرداری ایلام هم توضیح داد: همچنین شهرداری حدود 300 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران پروژه‌های مختلف مربوط به سنوات گذشته دارد که تاکنون 40 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
شهردار ایلام اضافه کرد: این بدهی‌ها مربوط به پروژه‌ها و طرح‌های سال‌های گذشته هستند که پرداخت نشده اند و شهرداری مکلف به پرداخت آن‌هاست.

شناسه خبر 65271