شناسه خبر:65250
1401/11/3 10:08:49

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار اراک گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی‌(ره) اراک با جدیت در حال انجام است و از برنامه زمان‌بندی شده، جلوتر است.

«علیرضا کریمی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این تقاطع در حال ساخت، افزود: بر اساس برنامه‌زمان‌بندی، پیشرفت تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) اراک باید 22 درصد باشد اما هم‌اکنون به بیش از 32 درصد رسیده است.
وی بیان کرد: بتن‌ریزی ضلع شرقی این طرح به اتمام رسید و ضلع غربی آن از ساعت 6 صبح روز یکشنبه با وجود هوای 6 درجه سانتیگراد زیر صفر آغاز شد و تا پایان وقت امروز هم به پایان می‌رسد.
شهردار اراک ادامه داد: بتن‌ریزی ضلع شرقی این تقاطع یک‌هزار و 600 مترمکعب در یک‌هزار و 300 متر مربع انجام می‌شود.
کریمی اظهار کرد: تاکنون در راستای اجرای این طرح، 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای تکمیل آن حدود یک‌هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است و این مبلغ به جز تملکات است.
وی عنوان کرد: برنامه زمان‌بندی برای اتمام این طرح بزرگ، 31 تیرماه سال 1403 است و همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا در موقع مقرر و یا زودتر از مهلت تعیین شده، به اتمام برسد.
شهردار اراک افزود: اقدامات گسترده‌ای در راستای جابه‌جایی تاسیسات، تملکات، رفع معارضین و انحراف ترافیک صورت گرفته و اجرای طرح با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

شناسه خبر 65250