شناسه خبر:65191
1401/11/2 10:17:06

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام با بیان اینکه این استان برای استقرار تیپ مستقل ارتش آمادگی کامل دارد، گفت: همه تلاش خود را برای استقرار این تیپ در این استان بکار خواهیم گرفت.

حسن بهرام‌نیا روز شنبه در دیدار با امیرسلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا اظهار کرد: امروز امنیت و آسایش و رفاه مردم در سایه نقش‌آفرینی نیروهای فداکار ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی است.
وی افزود: ارتش سرافراز همواره از مرزهای کشور حراست کرده است که امیدواریم در اسرع وقت زمین مورد ارتش مشخص و تیپ مستقل ارتش در ایلام نیز مستقر شود.
استاندار ایلام بیان کرد: همه تلاش خود را برای استقرار تیپ مستقل ارتش در این استان به‌کار خواهیم گرفت چراکه استقرار این تیپ مستقل برای ارتقای امنیت پایدار استان اهمیت اساسی دارد.
امیرسلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری‌های استاندار ایلام در استاندار ایلام در خصوص استقرار تیپ مستقل در ایلام، گفت: در صورت مشخص شدن زمین، با ماشین‌آلات و تجهیزات ارتش و با کمک سایر دستگاه‌ها زمین برای استقرار تیپ مستقل ارتش آماده‌سازی می‌شود.

شناسه خبر 65191