شناسه خبر:64963
1401/10/24 10:24:55

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با اشاره به خریداری نردبان هیدرولیکی برای این مجموعه گفت: 530 میلیارد ریال اعتبار برای خرید این نردبان و تجهیزات آن هزینه شده است.

نصرت‌اله لطفی روز چهارشنبه اظهارکرد: این نردبان از محل اوراق مشارکت اسلامی توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور خریداری شده و دهه فجر امسال تحویل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایلام می‌شود.
وی افزود: برای خرید این نردبان 460 میلیارد ریال و برای تجهیزات جانبی آن 70 میلیارد ریال هزینه‌شده که هم‌اکنون کارهای اداری ترخیص آن از گمرک در حال اجراست.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ادامه داد: این نردبان تولید سال 2022 میلادی و از نوع 32 متری بوده و امکان عبور از کوچه‌های تنگ را دارد و تا 10 طبقه ساختمان را در صورت بروز حادثه پوشش می‌دهد.
لطفی یادآور شد: باتوجه به اینکه در سال‌های اخیر بلندمرتبه‌سازی و رشد عمودی شهر سیر صعودی و شتاب فزآینده ای گرفته است، وجود یک نردبان هیدرولیکی با ارتفاع حداقل 32 متر در ایلام ضروری بود.
وی اضافه کرد: هرچند بیشتر ساختمان‌های شهر ایلام بین چهار تا 6 طبقه هستند، اما ساختمان‌هایی با ارتفاع 10 طبقه نیز در شهر دیده می‌شود و این روند در سال‌های آتی بیشتر هم خواهد شد.

شناسه خبر 64963