شناسه خبر:64878
1401/10/20 11:56:34

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار ثلاث باباجانی از جذب اعتبار 14 میلیارد تومانی برای ادامه فعالیت و تکمیل پروژه تونل سیاطایر خبر داد.

فرامرز باوندپور روز گذشته در جمع خبرنگاران از شروع مجدد پروژه تونل شهرستان در گردنه سیاطایر خبر داد و اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور مبلغ 14 میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته برای ادامه و اجرای این پروژه مهم و کلیدی، تأمین شد که خوشبختانه پیمانکار پروژه نیز فعالیت عمرانی را دوباره از سر گرفته است.وی ادامه داد: احداث و تکمیل تونل سیاطایر یکی مطالبات قدیمی مردم شهرستان ثلاث باباجانی است که با احداث آن بخش قابل توجهی از نقاط حادثه‌خیز در گردنه سیاطایر حذف خواهد شد.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: ثلاث باباجانی با مشکلات متعدد در حوزه‌های گوناگون مواجه است که با اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های در دست اقدام، این مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

باوند‌پور در پایان گفت: پیگیری، جذب اعتبار و اجرای پروژه‌ها جهت رفع مشکلات زیرساختی شهرستان نیاز به زمان دارد و با یک‌سال نمی‌شود همه را رفع کرد و در این راستا خوشبختانه درخصوص تمامی مطالبات و خواسته‌های اصلی شهروندان گام‌های خوبی برداشته شده است که شهروندان یقیناً نتایج آن را مشاهده خواهند کرد.

شناسه خبر 64878