شناسه خبر:64847
1401/10/20 10:52:02

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: رانندگان و پیمانکاران تلاشگر و سخت‌کوش حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تجلیل شدند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در نشستی با فعالان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی که 18 دی‌ماه 1401 در محل سالن کنفرانس ستاد منطقه برگزار شد، ابراز کرد: دو انبار نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر ازجمله 10 انبار مهم و استراتژیک کشور بوده که عملیات سوخت‌رسانی شبانه‌روزی و بی‌وقفه از این مراکز به همت رانندگان پُرتلاش نفتکش در نقل و انتقال سوخت از دو مبدأ فوق به مقاصد حمل صورت می‌گیرد وی افزود: منطقه همدان علاوه‌بر ذخیره‌سازی و تأمین سوخت مورد نیاز استان همدان با هشت ناحیه تحت مدیریت، هاب تدارکاتی غرب کشور به‌ویژه ارسال سوخت به چند نیروگاه را نیز برعهده دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در برنامه‌های تدارکاتی ابلاغی در بسیاری موارد مناطق دور و نزدیک کشور ازجمله کرمانشاه، کردستان، زنجان، ارومیه، میاندوآب، رشت و آبادان نیز حسب ضرورت عملیاتی، سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف خود را از این منطقه دریافت می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تشریح کرد: به‌واسطه همکاری و تعامل و درک متقابل مدیریت منطقه با فعالان این بخش، ناوگان منطقه همدان جزء موفق‌ترین ناوگان حمل‌ونقل سوخت در کشور است.

روستایی ضمن قدردانی از فعالیت‌های تمامی تلاشگران این عرصه، یادآور شد: حمل‌ونقل ازجمله زیرساخت‌های توسعه هر کشوری بوده و تحقق این رخداد در گرو فعالیت‌های دلسوزانه و تلاش رانندگان امین است.

این مقام مسئول از آمادگی منطقه برای سوخت‌رسانی بی‌وقفه در زمستانی که درحال سپری شدن است، به مقاصد مصرف در استان و استان‌های هم‌جوار خبر داد.

این گزارش حاکی است که در ادامه نشست، نمایندگانی از شرکت‌ها و رانندگان با مدیر و مسئولان منطقه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخته و در فضایی صمیمانه نسبت به طرح مشکلات این حوزه مهم پرداختند و به پاس قدردانی از تلاش‌های یک‌ساله، دو مدیرعامل شرکت‌های حمل‌ونقل و چند تن از رانندگان برتر با اهدای لوح و هدیه، تجلیل شدند؛ در خاتمه از سه تن از رانندگان و پیمانکاران بازنشسته نیز قدردانی شد.

شناسه خبر 64847