شناسه خبر:64542
1401/10/13 08:57:49
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفین:

مردم با گرایش‌های سیاسی متفاوت در برابر دشمنان متحد هستند

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه مردم با وجود گرایش‌های مختلف سیاسی در برابر دشمنان متحد هستند، افزود: وحدت در جبهه حق، تولید قدرت نرم است.

سردار حسین معروفی روز یکشنبه در این مراسم که با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزارشد، با گرامیداشت یاد شهدای مدافع امنیت و شهدای فتنه اخیر افزود: انقلاب اسلامی توانست قابلیت‌های زیادی را برای کشور به دست آورد که عزت، شرف، اقتدار، آزادگی و بازدارندگی در مقابل دشمنان از مهمترین آن‌ها هستند.
وی ملت ایران را ملتی بزرگ دانست که در منطق اهل بیت هوشمندانه رشد کرد و راهبرد انشقاق قومی دشمن را که برای تجزیه کشور نقشه کشیده بودند،شکست داد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: همه اقوام و گروه‌های سیاسی در شکل گیری انقلاب اسلامی مشارکت داشتند و توانستند با پیروزی انقلاب معادلات جهانی را برهم زنند.
وی افزود: ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) در برابر جنگ تحمیلی و تجزیه کشور ایستاد و شرق و غرب را در جنگی نابرابر شکست داد.
سردار معروفی با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار نداشتیم افزود: امروز با خودباوری به جایی رسیده ایم که موشک‌های نقطه زن دوربرد داریم.
وی حماسه 9 دی را حرکت خودجوش ملت دانست که در زمان بروز فتنه‌ها و در موقعیتی که حوادث انقلاب را به لبه پرتگاه برده بود، دشمنان ملت را نا امید کرد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفین با اشاره به اینکه 25 میلیون نفر پیکرحاج قاسم را تشییع کردند، افزود: این تشییع انتقام از نظام سلطه بود و امپراتوری رسانه ای را که به دنبال تصرف ذهن مردم بود، شکست داد.
وی گفت: مردم مشکل اقتصادی و معیشتی دارند و مسوولان باید با تدبیر این مسائل را حل کنند.
سردار معروفی گفت: شهید سلیمانی از خدا خواسته بود که خود را وقف دین، اهل بیت، انقلاب اسلامی، مردم، تمامیت ارضی و ولایت کند.
وی با اشاره اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی از نفسش عبور کرده بود، افزود: سردار سلیمانی پس از شهادت سردار دلها نشد بلکه سردار دلها بود.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: لشگر انصار الحسین در جنگ تحمیلی بخصوص در عملیات والفجر 8 و کارخانه نمک غوغا کرد.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی 38 سال دنبال شهادت بود چرا که باور الهی، بصیرت، ولایت مداری و اخلاص در عمل داشت.
سردار معروفی با اشاره به اینکه دنبال تکثیر شهید سلیمانی هستیم، افزود: شهید سلمانی هنر و تربیت شده انقلاب است و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهادتش فرصتی برای انقلاب است.
وی با تاکید بر اینکه باید قدر ولایت را دانست، افزود: امروز امتحان نخبگان است و هر کسی منزلتی دارد از انقلاب است و باید آن را به پای ملت بریزد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حبیب اله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در سخنانی گفت: سردار سلیمانی اخلاص در عمل داشت و باید بتوانیم این ویژگی را در دیگر بخش‌های جامعه تسری دهیم.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما قدردانی از قهرمانی ملی کشور است، افزود: شهید سلیمانی جوانی خودش را برای دفاع از نظام اسلامی هزینه کرد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هر کدام از ما باید ببینیم در کجای نظام اسلامی قرار گرفته ایم و قرار است برای کشور و جمهوری اسلامی چکار کنیم.
وی یادآور شد: شهید سلیمانی جمهوری اسلامی را حرم می‌دانست و برای حرم فدا می‌شد، ما در کجای جریان دفاع از حق ایستاده ایم؟

شناسه خبر 64542