شناسه خبر:64504
1401/10/12 09:48:19

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 348 دستگاه کارتخوان قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی بیجار خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مأموران پلیس آگاهی بیجارموفق شدند یک دستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق را در محور بیجارـ قروه شناسایی کنند.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودروی سواری سمند حامل کالای قاچاق را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 348 دستگاه کارت خوان قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
  اعتراف به 46 فقره سرقت در سنندج
آزادی در ادامه از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 46 فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات و محتویات داخل خودرو در سنندج موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مأموران انتظامی کلانتری 15 سنندج یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اعتراف متهم به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی، 28 فقره قطعات و محتویات داخل خودرو و سه فقره سرقت از معابر در سطح شهر اظهار کرد: در همین راستا یک مالخر نیز دستگیر شد.
آزادی با بیان اینکه در این رابطه مقادیری اموال سرقتی از مخفی‌گاه متهم کشف شد، گفت: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

شناسه خبر 64504