شناسه خبر:64410
1401/10/10 09:39:03

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هوشیاری و آگاهی مردم خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمن در حوادث اخیر کشید.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سنندج اظهار کرد: ملت رشید ایران اسلامی در چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است که به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب، مردم مؤمن و سلحشور ایران اسلامی با بصیرت انقلابی، تمام توطئه‌ها را ناکام ساخته‌اند.
وی افزود: کشور بزرگ و ملت بزرگ طبیعتاٌ دشمنان بزرگی خواهد داشت و ملت ایران تصمیمشان از همان روزهای اول انقلاب این بوده است که یک کشور مسلمان، مستقل و آزاد داشته باشند و در عین حال از تمام منافع خود در همه عرصه‌ها برای پیشرفت کشورمان دفاع کنیم.
سردار حسینی بیان کرد: استقلال ایران و عزت و بزرگی این ملت منافع غربی‌ها را به خطر انداخته است چرا که کشورهای آزادی خواه به طبعیت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند و همین امر باعث شد تا دشمن تلاش کرد با ایجاد جنگ تحمیلی، کودتا، تحریم‌ها جلو پیشرفت کشور را بگیرند اما موفق نشدند و شکست خوردند.
فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن در فتنه 88 با متوسل شدن به ایجاد نا آرامی، اغتشاش، فتنه و برجسته کردن افرادی که وابسته به آنها بود استقلال و امنیت مردم را نشانه گرفت اما هر جا ملت و مردم حضور پیدا کردند دشمن شکست خورد.
سردار حسینی با بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی با اراده الهی تحقق یافت و روز به روز بر پیشرفت آن افزوده می‌شود، تصریح کرد: بار دیگر بعد از فتنه سال 88 به اراده الهی مردم بصیرت یافته و همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.
فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: در فتنه اخیر هم مردم همانند سال 88 خود جوش به خیابان‌ها آمدند و هیچ گونه حمایت از اغتشاشگران نکردند و به آنها ثابت کردند برای همیشه پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب خواهند ماند.

شناسه خبر 64410