شناسه خبر:63813
1401/9/24 11:48:23

میز خدمت شرکت گاز استان به مدت 10 شب در مساجد شهر به‌مناسبت ایام فاطمیه و به‌منظور ارتباط مستقیم مردم با مدیر‌عامل و مسئولان شرکت گاز استان و رفع مشکلات آنان در حوزه گاز برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در راستای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مردم و تشریح نظام تعرفه‌گذاری جدید گاز‌ از روز یکشنبه 20 آذرماه هر شب در یکی از مساجد همدان در میز خدمت، حضور یافته و در دیدار چهره‌به‌چهره با نمازگزاران به درخواست‌های مردمی پاسخ می‌دهد.

 

 

محمدصادق محبی‌نظر با اعلام اینکه رسیدگی به مشکلات مردم را همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم، افزود: تلاش می‌کنیم با حضور در بین مردم، پاسخگوی درخواست‌های آنان بوده و در پیشبرد و تسهیل امور شهروندان عزیز اقدامات موثری انجام دهیم.

 

وی با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم از برنامه‌های مختلف شرکت گاز همدان در استان برای ارتباط با مردم خبر داد و گفت: علاوه بر ملاقات‌های حضوری، از طرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت جمعه‌ها در مصلی نماز جمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان‌ها، ارتباط با رسانه‌ها و حضور در برنامه‌های مختلف صدا و سیما تلاش می‌کنیم حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی‌واسطه با آنان ارتباط داشته باشیم.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان از میز خدمت شرکت گاز بازدید کرده و عزم شرکت گاز را در خدمت‌رسانی به مردم شریف را یکی از افتخارات شرکت گاز خواند و از تلاش مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز قدردانی کرد.

 

شناسه خبر 63813