شناسه خبر:63497
1401/9/17 09:08:56

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: توزیع 130 تُن مرغ منجمد به ارزش پنج میلیارد و 200 میلیون تومان بین محرومان این استان آغاز شد.

علی چهاردولی روز چهارشنبه اظهار کرد: ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی را در قالب طرح «سفره احسان» آغاز کرده و امروز چهارمین مرحله این طرح با توزیع مرغ آغاز شد.
وی با بیان اینکه مرغ‌های منجمد از سردخانه همدان تهیه شده است، افزود: 375 گروه جهادی که 99 درصد از آن‌ها بسیجیان مستقر در مناطق هستند، کار توزیع مرغ را برعهده دارند و این افراد به‌علت اشرافیت بر مناطق و شناسایی اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر بهتر می‌توانند ستاد اجرایی فرمان امام را در انجام این کار یاری دهند.
معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان اضافه کرد: طرح «سفره احسان» به‌منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، محروم و کم‌درآمد ساکن در استان از ابتدای سال جاری آغاز شده و تاکنون در چهار مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه کرده است.
چهاردولی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 375 هزار بسته معیشتی به ارزش 60 میلیارد تومان شامل برنج، حبوبات، مواد غذایی و مرغ با بهره‌گیری از گروه‌های جهادی در این استان توزیع شده است.

شناسه خبر 63497