شناسه خبر:63406
1401/9/15 01:23:24

سپهرغرب، گروه خبر: طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پست، حمید ترابی سرپرست اداره کل پست استان همدان شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، مراسم معارفه سرپرست جدید پست استان همدان و تودیع مدیرکل پیشین صبح روز گذشته با حضور تقی‌پور مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان‌ها و مدیران حوزه فاوای استان همدان برگزار شد.

مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان‌ها در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد امیدی، حکم مدیرعامل شرکت ملی پست را به حمید ترابی به‌عنوان سرپرست پست این استان اعطا کرد.

وحید تقی‌پور با اشاره‌ به مدیریت بهینه، تلاش، تعصب و غیرت کارکنان شبکه پستی، استفاده از فناوری را ابزاری مهم در گذر از پست سنتی به پست نوین برشمرد و افزود: شرکت ملی پست می‌تواند با خلق سرویس‌های جدید با تکیه بر فناوری‌های روز دنیا، به‌سرعت به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

وی با اشاره به گستردگی شبکه توزیع پست و نقش مهم آن در گسترش تجارت الکترونیک، عنوان کرد: شبکه پستی می‌تواند با ایجاد راهکارهای مناسب، بسترهای لازم را برای فروش الکترونیکی محصولات بومی استان ایجاد کند.

گفتنی است، در متن حکم صادره از سوی مدیرعامل شرکت ملی پست آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به‌عنوان سرپرست اداره کل پست استان همدان منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت‌گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف شرکت ملی پست موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (حفظه‌الله) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

حمید ترابی پیش از این مسئولیت ریاست اداره پست شهرستان رزن را برعهده داشته است.

شناسه خبر 63406