شناسه خبر:63304
1401/9/13 11:11:25

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: اصلاح هندسی 18 نقطه پُرترافیک این شهرستان با حضور میدانی مسئولان و تصمیم‌گیری در همان محل آغاز شد.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز شنبه اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در معابر درون‌شهری، امروزه یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی رفع گره‌های ترافیکی با اصلاح هندسی معابر و انجام عملیات عمرانی است.
وی اضافه کرد: در این راستا تیمی با حضور رئیس پلیس راهور شهرستان، رئیس امور زیربنایی شهرداری و کارشناس فنی هر یک از مناطق شهری، از پنجشنبه گذشته اقدام به گشت‌زنی در سطح شهر و شناسایی نقاط پُرترافیک و حادثه‌خیز کردند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: 18 نقطه و معبر پُرترافیک به‌ویژه در پیچ زندان، انتهای هنرستان، بلوار بعثت، بین‌النهرین، خیابان طالقانی، بلوار مدنی و دیگر مسیرها شناسایی شد.
سرهنگ جمالی یادآور شد: این تیم با حضور در محل و شناسایی نقاط پُرترافیک در همان‌جا برای رفع مشکل تصمیم‌گیری کرده و بدون کاغذبازی و طی مراحل پیچیده، برای رفع مشکل تلاش می‌کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون چهار نقطه پُرترافیک روان‌سازی شده است، اضافه کرد: برخی از مسیرها و نقاط پُرترافیک شهر همدان با یک اصلاح هندسی کوچک، ایجاد سرعت‌کاه و دوربرگردان و قرار دادن موانع فیزیکی نه‌تنها روان‌سازی شده، بلکه راهکارها برای آن‌ها در کاهش بروز سوانح مؤثر است.

شناسه خبر 63304