شناسه خبر:63295
1401/9/13 10:36:35

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار خمین گفت: دشمن تغییر اولویت دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمات اقتصادی و اجتماعی به مسائل امنیتی را در طراحی اغتشاشات هدف‌گذاری کرده است.

«حمید کمانکش» روز شنبه در شورای اداری خمین افزود: دستگاه‌های اجرایی مراقب این نقشه دشمن باشند و از تمام توان برای خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان و افزایش رضایت عمومی استفاده کنند.
وی با اشاره به آغاز طرح مردمی‌سازی دولت در خمین طی روزهای آتی، ادامه داد: در این طرح بر مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و راهکارهای توسعه شهرستان تأکید شده است.
فرماندار خمین توضیح داد: طرح مردمی‌سازی دولت با تشکیل کارگروه متشکل از خبرنگان و نخبگان بخش‌های مختلف در کنار ادارات در این شهرستان اجرا می‌شود.
کمانکش با گرامیداشت روز معلولان، افزود: با توجه به ضرورت فراهم کردن امکان حضور معلولان در عرصه‌های اجتماعی، اهتمام جدی و شایسته دستگاه‌های اجرایی نسبت به برداشتن موانع مختلف پیش روی معلولان انتظار می‌رود.
امام‌جمعه خمین نیز در این شورا گفت: معلولان توانمند از عهده امور خود برمی‌آیند و مزاحمتی برای زندگی دیگران ندارند و این افراد بدانند به‌واسطه تلاشی که می‌کنند، مقرب درگاه خدا هستند.
حجت‌الاسلام سیدقاسم میرصادقی با بیان اینکه زندگی اصلی و ابدی در جهان آخرت است و هرچه در این دنیا فکر و نیت و عمل خیر داشته باشیم در آن دنیا نتیجه‌اش را خواهیم گرفت، افزود: بنابراین امیدوار، صبور و شاداب باشید.
وی تأکید کرد: بی‌شک خدمت به معلولان چندین‌برابر خدمت به مردم عادی اجر و ثواب دارد و دقت داشته باشید که این‌ها بندگان خوب خدا هستند و باید نسبت به رسیدگی به آن‌ها اهتمام جدی داشته باشیم.
رئیس بهزیستی خمین هم گفت: دولت سیزدهم به مناسب‌سازی ادارات برای تردد معلولان تأکید بسیاری دارد و براساس قانون حمایت از معلولان، مناسب‌سازی پیگیری می‌شود.
«جواد حمزه‌لو» ادامه داد: شعار روز معلولان در سال جاری «راه حل‌های تحول‌آفرین برای توسعه فراگیر، نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترسی و برابر است» و این شعار باید سرلوحه تمام اقدامات برای بهره‌گیری از توانمندی‌های افراد دارای معلولیت قرار گیرد.
خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان دارای 105 هزار نفر جمعیت است.

شناسه خبر 63295