شناسه خبر:62924
1401/9/3 08:53:16
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

گروه‌های جهادی بسیج دشمن را کلافه کرده‌اند

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نقش‌آفرینی و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی را یادآور شد و گفت: امروز همین گروه‌های جهادی و بسیجیان حاضر در مناطق محروم و همراه مردم، دشمن را سخت کلافه کرده‌اند.

سردار مظاهر مجیدی روز چهارشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی دو شهرستان ملایر اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه‌ها و بنا به ضرورت و نیاز مردم از دوران سازندگی و دفاع مقدس تا محرومیت‌زدایی در قالب گروه‌های جهادی نقش داشته و امروز نیز در مقابله با دشمن و خنثی کردن فتنه‌ها و آشوب‌ها و در کف خیابان‌ها پای جمهوری اسلامی ایستاده‌‌اند.
وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر بسیجیان راهبرد دشمن و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند و مقابل اغتشاشگران ایستادند.
این مقام مسئول بیان کرد: بسیجیانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، در خیابان‌ها مقابل همان تفکر آمریکایی و استکباری ایستاده‌اند.
سردار مجیدی خاطرنشان کرد: دشمن امروز شرایط را در فضای مجازی به اندازه‌ای آلوده کرده که جوانان ناپخته ما به کف خیابان‌ها می‌آیند و تصورشان این است که نظام به پایان رسیده، اما در فضای حقیقی مردم چه زیبا عمل کردند و به میدان آمدند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه استکبار برای استفاده از این فضا برنامه‌ریزی‌ کرده است، افزود: دشمن راهبردی را طراحی کرده بود که ابتدای سال‌ تحصیلی کار را به نقطه اوج برساند که بتواند از آن بهره بگیرد.
سردار مجیدی با بیان اینکه بسیجیان این راهبرد دشمنان و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند، ادامه داد: بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار، همچون دیده‌بانی تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و همچون کوهی مقابل آن‌ها ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: امروز پس از 1400 سال واقعه کربلا را دوباره با چشم دیدیم و بسیجی ما شهید علی‌وردی و روحانی مبارز مورد تهاجم معاندان قرار گرفتند و این همان تکرار کربلا و تکرار انقلاب اسلامی است.
سردار مجیدی تأکید کرد: در این شرایط نظام جمهوری اسلامی با رونمایی موشک بالستیک و پرتاب موشک ماهواره‌بر به فضا، اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشد.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در تقابل با اغتشاشگران و خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار، گفت: در اتفاقات اخیر بسیجیان سنگ تمام گذاشتند و باید دست آنان را ببوسیم.
هم‌زمان با بزرگداشت هفته بسیج گروه‌های جهادی شهرستان ملایر با بدرقه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، در عرصه‌های خود حاضر شدند.
همچنین در ادامه این رزمایش سردار مجیدی از نمایشگاه نظامی، علمی و اقتصادی «ایران قوی» در سالن الغدیر ملایر بازدید کرد.

شناسه خبر 62924