شناسه خبر:62530
1401/8/22 11:34:23

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را برای مسئولان افتخار بزرگی دانست.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را برای مسئولان افتخار بزرگی دانست.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان همدان محمد صادق محبی نظر به همراه اعضای شورای فرهنگی و مدیر کل بنیاد شهید استان همدان با حضور در منزل دو خانواده جانباز با آنان دیدار و از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد.

 

 

 

محبی نظر به دیدار جانباز 70 درصد «جواد چهاردولی» و جانباز 40 درصد «علیرضا محمدی شایسته» از رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس رفت و از صبر و فداکاری این رزمندگان دفاع مقدس، قدردانی و تجلیل کرد.

 

 

 

وی با اشاره به رشادت‌های این جانبازان گرانقدر و دیگر جانبازان 8 سال دفاع مقدس گفت: اگر ایثارگری جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش را نمی دید.

 

 

 

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان، با اشاره به اینکه ملت ایران دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته‌ای هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس (ع) به مقام جانبازی رسیدند.

 

 

 

محبی نظر ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران، گفت: شهیدان و جانبازان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد.

 

 

 

 

گفتنی است جانباز سرافراز محمد جواد چهاردولی در سالهای 1364 و 1365 در عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 و جانباز علیرضا محمدی‌شایسته در سال 1365در منطقه ماهوت عراق در عملیات بیت‌المقدس مجروح شده بودند.

 
 

شناسه خبر 62530