شناسه خبر:62509
1401/8/23 09:22:01

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، از انعقاد تفاهمنامه 150 میلیارد تومانی برای حمایت از دانش‌بنیان‌های استان کرمانشاه خبر داد.

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان، تفاهمنامه 150 میلیارد تومانی برای حمایت از دانش‌بنیان‌های استان کرمانشاه منعقد شد.
وی با بیان اینکه تفاهمنامه 150 میلیارد تومانی میان پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و بنیاد برکت به امضا رسیده است، گفت: براساس این تفاهمنامه میزان نرخ سود برای تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان، چهار درصد خواهد بود.
رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: هم‌اکنون 71 شرکت دانش‌بنیان در سطح استان فعال هستند، فعالیت این شرکت‌های دانش‌بنیان نقش موثری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان کرمانشاه دارد.
وی افزود: تلاش‌های بسیاری برای افزایش و توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان انجام گرفته که امیدواریم در سالی که با نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده بتوانیم گام‌های موثری در این مسیر برداریم.

شناسه خبر 62509