شناسه خبر:62497
1401/8/23 09:02:42

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب همدان تأکید کرد: حوزه جوانان نباید در سایه ورزش قرار گیرد و برنامه‌ریزی هدفمند برای ایجاد شور و نشاط در این قشر، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر به‌ویژه در این شرایط و برهه زمانی است.

حسن خانجانی روز سه‌شنبه در دیدار با مدیران ورزش استان همدان اظهار کرد: مسائل مربوط به جوانان طیف وسیعی از حوزه‌ها از اشتغال، مسکن و ازدواج گرفته تا دانش‌افزایی، مهارت‌آموزی و ورزش برای سلامت جسمی را شامل می‌شود.
خانجانی که از حامیان اصلی ورزش و طرفدار قدیمی تیم فوتبال پاس به‌شمار می‌رود، حضور تیم‌های ورزشی رشته‌های پُرطرفدار لیگ برتر را برای ایجاد شور و نشاط جوانان و در فضایی سالم و رقابتی، مؤثر توصیف کرد.
   همدان نیازمند تیم لیگ برتری
دادستان همدان همچنین با تأکید بر لزوم برخورداری این استان از تیمی در یکی از لیگ‌های پُرطرفدار کشور، گفت: همدان نیازمند حضور در یکی از رشته‌های پُرطرفدار در لیگ برتر کشور است.
خانجانی با بیان اینکه در اغشاشات اخیر دشمنان کشور بیشترین برنامه‌ریزی را برای قشر نوجوان و جوان داشتند، افزود: باید برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.
وی با اشاره به فعالیت فوتبال پاس در همدان، گفت: در زمان مسابقات خانگی تیم پاس در چارچوب لیگ برتر، ورزشگاه مملو از تماشاگر جوان و نوجوان بود و همین باعث تخلیه هیجانات آن‌ها می‌شد.
دادستان همدان به بازی پاس در جام حذفی فوتبال کشور در اواخر دهه 80 مقابل پرسپولیس با سرمربیگری افشین قطبی اشاره کرد و افزود: برد پاس در این بازی باعث شد هفته‌ها جوانان و نوجوانان مسرور از این پیروزی با ارزش باشند و مدام درباره این بازی صحبت می‌کردند.

شناسه خبر 62497