شناسه خبر:62494
1401/8/23 08:58:37

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار فامنین گفت: ستاد توسعه بیمه اجتماعی روستاییان با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در شهرستان تشکیل شد.

صمد جلیلوند بیان کرد: عزم دولت سیزدهم این است که کسی در کشور بدون بیمه نباشد؛ روی‌آوری روستاییان و تشویق آنان به عضویت در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، منجر به توسعه روستاها شده و درنتیجه موجب حفظ کرامت انسانی، افزایش امید به زندگی و کاهش مهاجرت می‌شود.
وی همچنین فرهنگ‌سازی درخصوص بیمه در مناطق روستایی را از مسائل ضروری برشمرد و از کلیه مسئولین ادارات شهرستان، دهیاران و شوراها خواست نهایت همکاری را با این صندوق داشته باشند.
جلیلوند با اشاره به نقش صندوق بیمه اجتماعی در تأمین آینده روستاییان، اظهار کرد: گسترش چتر حمایتی بیمه اجتماعی در شهرستان در رأس برنامه‌های ادارات شهرستان و صندوق بیمه روستاییان است.
در ابتدای این جلسه سماوات، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با ارائه گزارشی از وضعیت پوشش بیمه‌ای در استان همدان، خاطرنشان کرد: درحال حاضر 6 هزار و 412 نفر در شهرستان فامنین زیر پوشش صندوق قرار گرفته‌اند.
در پایان این جلسه از آقای بخشی، مسئول کارگزاری شهر فامنین به‌عنوان یکی از سه کارگزاری برتر استان و کارگزاری نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

شناسه خبر 62494