شناسه خبر:62039
1401/8/11 08:28:11

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: دشمنان در جریان‌های اخیر قصد داشتند پای دانش‌آموزان را به آشوب‌ها بکشند، اما با توجه به خوی استکبارستیزی دانش‌آموزان، خوشبختانه با بصیرت بالای آنان و معلمان این‌بار نیز شکست سختی خوردند.

شهروز کیانی در ستاد هماهنگی مراسم 13 آبان‌ماه نهاوند اظهار کرد: حضور آحاد مختلف مردم به‌ویژه دهه هشتادی‌ها و دانشجویان در راهپیمایی استکبارستیزی پیام بزرگی برای دشمنان و معاندان نظام خواهد بود.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در مسیر مبارزه با استکبار جهانی همواره نقش‌آفرین و اثرگذار بوده‌اند که شاه‌بیت آن در 13 آبان‌ماه سال 57 سروده شده است، گفت: باید یاد و خاطره استکبارستیزی این قشر برای همیشه در اذهان زنده بماند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: دانش‌آموزان کشورمان همیشه آزادیخواه بوده و در برهه‌های مختلف ازجمله دفاع مقدس و ایستادگی در برابر بدخواهان وطن، ایفای نقش کرده‌اند.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان و نوجوانان است، گفت: بر ما تکلیف است در سطح معناداری به این بیانیه توجه ویژه شود و در رأس امور قرار گیرد.
کیانی افزود: دشمنان در جریان‌های اخیر قصد داشتند پای دانش‌آموزان را به آشوب‌ها بکشند، اما با توجه به خوی استکبارستیزی دانش‌آموزان، خوشبختانه با بصیرت بالای آنان و معلمان این‌بار نیز شکست سختی خوردند.
وی با تأکید بر اینکه این خیزش‌ها همواره خط بطلانی بر نیات بدخواهان دشمن و معاندان کشیده است، اضافه کرد: معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان و بازاریان آگاه ما با حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه امسال که از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، هوشیاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نهاوند در ادامه به برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه در نهاوند اشاره کرد و گفت: این مراسم روز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور رأس ساعت 10 صبح از جلوی حسینیه شهیدحیدری آغاز خواهد شد و به طرف میدان امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.
وی به ارائه پیشنهاداتی برای هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم اشاره کرد و افزود: به‌منظور انتقال پیام روز استکبارستیزی از آموزش‌وپرورش انتظار می‌رود در تمام مدارس زنگ استکبارستیزی نواخته شود.

شناسه خبر 62039