شناسه خبر:61984
1401/8/10 02:36:09

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از جمع‌آوری 77 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: طرح منطقه‌ای پاک‌سازی مناطق آلوده شهرستان همدان روز گذشته با حضور فعال کلانتری‌ها و نیروهای یگان امداد در چندین نقطه شهرستان همدان اجرا شد.

وی هدف از اجرای طرح‌های منطقه‌ای را پیشگیری از سرقت و پاک‌سازی مناطق آلوده از وجود معتادان پُرخطر عنوان کرد که به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان همدان قرار دارد.

نجفی‌صالح با بیان اینکه در اجرای طرح مذکور 77 معتاد متجاهر جمع‌آوری و برای مداوا به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند، یادآور شد: با توجه به استقبال و رضایت عموم مردم از اجرای این‌گونه طرح‌ها، با به‌کارگیری تمام توان در مراحل بعدی نیز اجرای این طرح را در دستور کار خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه گفت: روز گذشته سه جوان اهل و ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار در محل گنجنامه اقدام به سرقت موبایل کردند که پس از نافرجام بودن این سرقت، از محل متواری شده و در میدان پاسداران یک دستگاه موبایل را از یک خانم سرقت کرده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: این سارقان در خیابان کرمانشاه قصد سرقت از یک دستگاه خودرو پژو را داشتند که با راننده درگیر و پس از وارد کردن خسارت به خودرو، از محل متواری می‌شوند که در اطراف میدان سنگ شیر با حضور به‌موقع مأموران انتظامی، دو نفر از این افراد دستگیر شده و تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.

نجفی‌صالح بیان کرد: پس از انتقال سارقان به کلانتری 15 رسالت به دو فقره سرقت موبایل اعتراف کردند که اموال با شناسایی شاکیان به آن‌ها تحویل شد و متهمان با تشکیل پرونده و برای بررسی به پلیس آگاهی استان تحویل شدند.

شناسه خبر 61984