شناسه خبر:61189
1401/7/21 09:07:50

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان درگزین از احیاء و بازگشت به چرخه تولید کارخانه کشت و صنعت کرفس تا پایان سال‌جاری خبر داد. کمیل خواستان اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر 9 ماهه و نگاه ویژه و دستور استاندار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر احیای هر چه سریع‌تر این واحد تولیدی تأکید شد.

وی با اشاره به تولیدات این کارخانه در زمینه شوریجات، ترشیجات و رب گوجه فرنگی افزود: به دستور استاندار همدان مقرر شد تا در سال جاری شرکت کشت و صنعت کرفس از طریق مزایده به فروش گذاشته شود و با مدیریت جدید تا پایان سال آغاز به کار کند.
خواستان اضافه کرد: این شرکت از حدود 16 سال پیش به دلایل متعدد تعطیل شده که اکنون با نگاه ویژه دولت سیزدهم با پیگیری‌های مستمر دوباره به چرخه فعالیت بازمی‌گردد.
وی اظهار کرد: به‌طور قطع راه‌اندازی و شروع به کار دوباره این شرکت تولیدی در شهرستان می‌تواند سهم به‌سزایی در افزایش اشتغال در سطح شهرستان و استان داشته باشد.
خواستان در ادامه بر ضرورت استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: تلاش‌ها برای پیگیری استقرار ادارات همچنان با قوت ادامه دارد و مردم بدانند در این راستا هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.
وی مطرح کرد: متأسفانه با وجود گذشت چند سال از ارتقای بخش قروه درجزین به شهرستان درگزین، هنوز بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان نمایندگی یا اداره ندارند.
خواستان یادآور شد: رؤسای پنج اداره و دستگاه مشخص شده‌اند اما نبود ساختمان اداری برای استقرار، مستقر شدن آنها را با مشکل مواجه کرده است.
وی در پایان بیان کرد: ضرورت شتاب‌بخشی در تحقق این مطالبه مردمی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و پیگیری‌ها بیانگر عزم مسئولان در اجرای این مهم است.

شناسه خبر 61189