شناسه خبر:61181
1401/7/21 08:53:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری روند عارضه‌یابی 28 واحد راکد در شهرک‌های صنعتی کردستان انجام و روند احیای این واحدها آغاز شده است.

احمد خسروی اظهار کرد: چندین سال است که در راستای بررسی و پیگیری مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، کلینیک کسب و کار راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه 22 مشاور در این کلینیک مشغول به فعالیت هستند، افزود: یکی از برنامه‌های سازمان صنایع کوچک احیای واحدهای تولیدی راکد است که سال گذشته در کردستان 45 واحد راکد به چرخه تولید بازگشت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با اعلام اینکه در سال جاری هم قرار شده 45 واحد دیگر به چرخه تولید بازگردانده شوند، ادامه داد: با تلاش و پیگیری مسئولان استان به‌ویژه استاندار و همکاری دستگاه قضائی در استان تا پایان سال شاهد تحقق برنامه احیای واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی خواهیم بود.
وی با اعلام اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان تاکنون یک هزار و 510 قرار داد واگذاری زمین صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کردستان با سرمایه‌گذاران منعقد کرده است، گفت: با 820 واحد به بهره‌برداری رسیده در این شهرک‌های صنعتی استان؛ زمینه اشتغال برای بیش از 12 هزار نفر به طور مستقیم فراهم شده است.
شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال 1370 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در 12 شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

شناسه خبر 61181