شناسه خبر:60769
1401/7/11 09:15:45

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از انهدام باند 6 نفره راهزنی با اعتراف به 179 میلیارد ریال سرقت محموله در استان‌های مرکزی و قزوین خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس کامیار چهری اظهار کرد: به دنبال سرقت یک کامیون حامل محموله 27 تُن ورق مسی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان زرندیه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی مشخص شد طی یک ماه گذشته چند محموله با روش راهزنی و سرقت مسلحانه از محور مذکور به سرقت رفته است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس و با بررسی صحنه‌های سرقت و پایش دوربین‌های مداربسته جاده‌ای مسیر تردد کامیون‌ها که به سمت حوزه استحفاظی استان تهران در حرکت بودند، مشخص شد.
چهری یادآور شد: در ادامه بررسی‌های صورت‌گرفته در مسیر حرکت خودرو‌ها مشخص شد که تریلی‌های سرقتی پس از تخلیه شدن محموله به‌صورت بلاصاحب (بدون بار) در حوزه شهرستان زرندیه و نزدیک محل سرقت رها شده است.
وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس سرنخ‌هایی از چهار سارق که به‌صورت تیمی اقدام به سرقت محوله‌های بزرگ می‌کردند، به‌دست آمد.

شناسه خبر 60769