شناسه خبر:60605
1401/7/7 09:22:15

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار مهران گفت: نظافت و پاکسازی داخل شهر مهران، پل زائر و پارکینگ‌های اربعین و برکت از زباله و پسماند زائران اربعین کماکان ادامه دارد و تاکنون حدود 70 درصد انجام شده است..

محمد نادعلی پور روز چهارشنبه اظهار کرد: حدود 70 درصد نظافت و تمیزکاری داخل شهر مهران، پل زائر و پارکینگ‌های اربعین و برکت انجام گرفته و این روند تا نظافت کامل این اماکن ادامه دارد.
وی افزود: زباله و پسماندها جمع آوری و حمل شده اما هنوز نظافت این نقاط به طور کامل صورت نگرفته است، ولی در داخل شهر مهران بلوارها، معابر، خیابان‌های اصلی و درب مدارس تمیزکاری و شست و شو شده اند.
شهردار مهران ادامه داد: اما نظافت کوچه ها، خبابان‌های فرعی و کم تردد و همچین پاکسازی و شست و شوی جداول و کانال‌های هدایت آب در حال انجام است.
نادعلی پور یادآور شد: باتوجه به حجم بالای زباله و پسماند و اینکه شهرداری‌های معین نیز بعد از اربعین به استان‌های خود برگشتند، شهرداری مهران توان پاکسازی همه نقاط را از نظر تجهیزات و نیرو نداشت.
وی اضافه کرد: در این راستا جلساتی در فرمانداری مهران تشکیل و مقرر شد ادارات و دستگاه‌های دیگر نیز برای نظافت مهران با شهرداری همکاری کنند.
وی گفت: محوطه پایانه مرزی توسط خود مسوولان پایانه و از پاسگاه بهرام آباد تا میدان اربعین نیز برخی دستگاه‌های شهرستان مشارکت در پاکسازی دارند اما عمده نظافت بر عهده شهرداری مهران است.

شناسه خبر 60605