شناسه خبر:60332
1401/6/29 10:04:19

سپهرغرب، گروه کاردانش: رویداد «ایده‌شو صنعت شیلات و آبزی‌پروری» به‌منظور بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های روز دنیا در 26 مهرماه برگزار می‌شود.

فن‌بازار بنگاهی برای مبادلات فناوری است که با ایفای نقش واسطه اطلاعاتی و حقوقی، وظیفه نزدیک کردن طرف‌های عرضه و تقاضا را بر عهده دارد. این بازارهای فناوری، نقش پررنگی در ارتقای شاخص‌های این حوزه داشته و سبب می‌شوند تا معاملات بیشتر و گسترده‌تری در حضور بازیگران فعال این حوزه رقم بخورد.

با همکاری فن‌بازار منطقه‌ای و خوشه آبزی‌پروری لرستان و شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان رویداد استارت‌آپ (ایده‌شو) صنعت شیلات و آبزی‌پروری برگزار می‌شود.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، فناوری‌های نوین در تکثیر، پرورش و فرآورده‌های آبزیان، بهداشت و درمان بیماری‌های آبزیان، مکانیزاسیون و هوشمندسازی مزارع آبزی‌پروری، انرژی‌های تجدیدپذیر و فناوری‌های سبز در صنعت شیلات، ارزش‌افزوده، استفاده مجدد از آب، پسماند و ضایعات، روش‌های مختلف کسب‌وکار، شیوه‌های تأمین مالی، صادرات و بازاریابی دیجیتال صنعت شیلات ازجمله محورهای مهم جهت ارسال ایده به این رویداد است.

این رویداد در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود. مهلت ارسال ایده‌ها تا اول مهرماه سال جاری است و 26 مهرماه نیز این رویداد برگزار می‌شود.

 

شناسه خبر 60332