شناسه خبر:60195
1401/6/27 09:05:58

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی 1402-1401، 52 میلیارد تومان تجهیزات اداری، آموزشی و کارگاهی از ردیف اعتبار ملی خریداری و بین مناطق نوزده‌گانه استان همدان توزیع شده است.

محمود نقوی در آیین اعزام کاروان نسیم مهر به شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: عدالت آموزشی و توزیع عادلانه تجهیزات یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان است که باید به طور جدی پیگیری شود.

وی افزود: پیام اساسی این کاروان، عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی به‌عنوان اصلی‌ترین دغدغه مسئولان وزارت آموزش و پرورش است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در محرومیت‌‌زدایی، تلاش ما بر این است تا از منابع ملی و استانی برای خرید و تجهیز عادلانه واحدهای آموزشی اعم از مدارس و هنرستان‌‌ها استفاده لازم را ببریم و زمینه شکوفایی استعدادهای نسل آینده را مهیا کنیم.

نقوی خاطرنشان کرد: توزیع امکانات، تجهیز فضای فیزیکی، توسعه تجهیزات آزمایشگاهی و تخصیص اعتبارات باید در راستای عدالت‌محوری باشد چراکه عدالت آموزشی در تمامی متون سند تحول بنیادین هم تأکید شده است.

در سال تحصیلی 1402-1401 بیش از 315 هزار دانش‌آموز در مدارس استان همدان تحصیل خواهند کرد.

شناسه خبر 60195