شناسه خبر:60137
1401/6/24 08:49:20

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در مسیر حمیل به ایلام در هر دو مسیر رفت‌وبرگشت بابت تردد کامیون‌، کامیون‌های کشنده و تانکرهای سوخت محدودیت و ممنوعیت اعلام شده است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب روز گذشته در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در مسیر رفت به سمت مرز خسروی پُرحجم و روان است.

وی ادامه داد: محورهای استان در مسیر برگشت از خسروی، سرپل‌ ذهاب تا اسلام‌آباد غرب هم با ترافیک سنگین روبه‌رو است و مقداری کُندی حرکتی وجود دارد، اما با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در جاده‌های استان، مشکلی بابت ترافیک جاده‌ای نداریم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: حجم ترافیک در محور اسلام‌آباد به کرمانشاه و بیستون به کنگاور در مسیر برگشت سنگین، اما روان است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر محور ورودی ماهیدشت و امامزاده باقر در شهر بیستون هم با گره ترافیکی مواجه است.

دستغیب با اشاره به یک مورد محدودیت تردد در راه‌های استان، گفت: در مسیر حمیل به ایلام در هر دو مسیر رفت و برگشت بابت تردد کامیون‌، کامیون‌های کشنده و تانکرهای سوخت محدودیت و ممنوعیت اعلام شده، بنابراین از رانندگان می‌خواهیم از مسیر جایگزین اسلام‌آباد غرب- قلاجه- ایوان‌ غرب و سرابله به سمت ایلام حرکت کنند.

وی تصریح‌کرد: زوار در مسیر برگشت اکثراً خسته بوده و حالت خواب‌آلودگی دارند، بنابراین حتی‌الامکان در موکب‌ها استراحت کافی داشته باشند تا از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود.

شناسه خبر 60137