شناسه خبر:60051
1401/6/22 09:41:14

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده مرزبانی ایلام گفت: همه نقاط مرزی این استان به تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی مجهز هستند و با به‌کارگیری دستگاه‌ها و سیستم‌های هوشمند تاکنون در همه نوار مرز پوشش امنیتی کامل برقرار است.

سرهنگ فرج رستمی روز دوشنبه اظهار کرد: نیروهای مرزبانی در استان ایلام با به‌کارگیری تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه ‌های مختلف با تقویت بیش از 423 کیلومتر نوار مرز از پایانه مرزی مهران تا شعاع امن در حوزه‌های مختلف در حوزه‌های اپتیکی و الکترونیکی توانسته‌اند امنیت کامل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرز نداشتیم، افزود: در حوزه ایجاد تردد آسان همچنین تسهیل در تردد زائران با تمام توان با برقراری تعامل و همدلی که بین مسئولان درون و برون‌سازمانی و با دیدارهای مرزی و اقدام دیپلماسی توانستیم یک تردد سهل را برای زائران داشته باشیم و تاکنون نارضایتی خاصی وجود نداشته است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه ورود و خروج زائران همزمان صورت گرفته کار ما سنگین شده که با تدابیر و تمهیدات لازم و از خودگذشتگی و ایثار همکاران و سعه صدر مدیریت می‌شود و تاکنون توانسیتم رضایت‌مندی خوبی در مجموعه مأمورریت‌هایمان داشته باشیم.

سرهنگ رستمی اضافه کرد: با تقویت نوار مرزی و ایجاد تدابیر امنیتی تاکنون در کلیه رده‌ها و مقرهای مرزی در بیش از 180 نقطه کمین‌های هدفمند ایجاد شده است، همچنین گشت‌هایی به‌صورت همزمان با کشور همسایه و هم‌مرز داریم و با استفاده از همه تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی و پایش تصویر در مرز و انسداد مرز به‌صورت انسانی و به‌صورت تصویری هیچ مورد امنیتی در مرز نداشتیم.

شناسه خبر 60051