شناسه خبر:59826
1401/6/17 09:09:54

سپهرغرب، گروه خبر: طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، رضا تحویلیان به‌عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت استان کرمانشاه معرفی و منصوب شد.

پیش از ظهر روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور حسین رنجبران معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران و اصلانی مدیرکل حراست این سازمان، رضا تحویلیان رسماً به‌عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه معرفی شد.

مدیرکل جدید بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: 366 قلم داروی بیمه‌ای مشمول سهم ارز ترجیحی دارو در پوشش بیمه‌ای قرار گرفته است که این داروها براساس نیاز بیمار و هزینه‌ای که وی پرداخت می‌کند، اولویت‌بندی شده است.

رضا تحویلیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی بیمار نباید رنجی به‌جز بیماری داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید ارائه خدمات مطلوب درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی و پشتیبانی بهینه مالی توسط سازمان بیمه سلامت به بیماران انجام شود و بیمار نباید نگرانی آنچنانی درخصوص مسائل مالی داشته باشد.

مدیرکل جدید بیمه سلامت استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های خود در راستای سیاست‌های کلان سازمان بیمه سلامت پرداخت و افزود: ارتقای بهره‌وری منابع و نیروی انسانی در جهت خدمات‌رسانی بهینه به مردم، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مد نظر است.

تحویلیان اضافه کرد: در این راستا میانگین اضافه‌کاری همکاران از 60 ساعت به 75 ساعت افزایش یافته است که افزایش کیفیت خدمات را در پی دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت استقرار کامل طرح پزشک خانواده شهری در صندوق سلامت همگانی به‌منظور حفظ سلامتی با نگاه پیشگیری بهتر از درمان است و توسعه طرح مذکور در سایر صندوق‌های بیمه‌ای، یکی دیگر از برنامه‌های مد نظر است.

شناسایی شهروندان فاقد پوشش بیمه‌ای خصوصاً در محلات کم‌برخوردار، ایجاد کمیته پژوهش استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهت تهیه و تدوین راهنمایی‌های بالینی، توسعه خدمات الکترونیک و غیر حضوری و برنامه‌ریزی مناسب جهت ارتقای کارآمدی سطح آگاهی عمومی با استفاده از ظرفیت‌های موجود، از دیگر برنامه‌های تحویلیان در اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه بود که به آن‌ها اشاره کرد.

وی به اقدامات انجام‌شده طی مدیریت در بیمه سلامت استان کرمانشاه به‌عنوان سرپرست این اداره کل اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این اقدامات تشکیل کمیته اربعین حسینی (ع) به‌منظور آمادگی جهت حمایت بیمه‌ای از زائران اربعین با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط بوده است.

تحویلیان تصریح کرد: بسترهای پذیرش نسخه الکترونیکی زائران اربعین از هجدهم شهریور تا پایان این ماه در استان فراهم شده است.

شناسه خبر 59826