شناسه خبر:59790
1401/6/16 09:56:47

پروژه ارتقای ایستگاه‌های پمپاژ و افزایش میزان آبدهی مجتمع آب‌رسانی 32 روستای چله شهرستان گیلانغرب افتتاح شد.

مراسم افتتاح پروژه ارتقای ایستگاه‌های پمپاژ و افزایش میزان آبدهی مجتمع آب‌رسانی چله روز گذشته با حضور محمدی فرماندار گیلانغرب، حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب امام‌جمعه این شهرستان، داودی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آبفا استان و تعدادی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.
امام‌جمعه گیلانغرب در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به یمن پیگیری‌های مسئولین شرکت آبفا استان و کارکنان امور آبفا شهرستان، امروز شاهد افتتاح پروژه آب‌رسانی به دهستان چله هستیم که جای تشکر دارد.
حجت‌الاسلام مجتبی فاطمی‌نسب ادامه داد: با حضور مدیران جهادی مسئله آب‌رسانی به منطقه چله انجام شد، ازجمله کارهای جهادی صورت‌گرفته در این شهرستان می‌توان به پیگیری رفع مشکل آب شرب شهر سرمست و تقویت سراب گیلانغرب اشاره کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.
امام‌جمعه گیلانغرب افزود: امیدواریم با اقدامات انجام‌شده به‌زودی شاهد رفع مشکلات آب شرب شهرستان باشیم.
فرماندار گیلانغرب نیز با تقدیر و تشکر از شرکت آبفا استان و امور آبفا شهرستان بابت خدمات ارائه‌شده در زمینه آب شرب گیلانغرب، گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت آبفا استان، امروز شاهد مرتفع شدن یکی از دغدغه‌های موجود در شهرستان گیلانغرب که رفع مشکل 32 روستای دهستان چله بود، هستیم.
وحید محمدی اضافه کرد: چنانچه پروژه آب‌رسانی بلندمدت به شهر سرمست که از شهرستان اسلام‌آباد غرب انجام می‌گیرد تسریع شود، یکی از مطالبات مردمی شهرستان نیز به نتیجه خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه آب‌رسانی به 32 روستای دهستان چله گیلانغرب هستیم که این پروژه با یک کار جهادی و ظرف مدت یک ماه به نتیجه مطلوب رسید.
رضا داودی ادامه داد: ما برای رفع مشکل آب شرب شهر سرمست به‌صورت بلندمدت نیز برنامه ویژه‌ای داریم که ان‌شاءالله با اجرای آن بتوانیم آب پایدار را به این شهر برسانیم.
وی از دریافت مجوز خرید 6 دستگاه تانکر سیار برای استان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم این 6 دستگاه تانکر سیار را خریداری کنیم که با خرید آن‌ها یک دستگاه به‌صورت دائم در اختیار شهرستان گیلانغرب قرار خواهد گرفت

شناسه خبر 59790