شناسه خبر:59708
1401/6/15 09:13:43
معاون قوه قضائیه در یادواره شهید قدوسی نهاوند:

به اراذل و اوباش و سارقان مسلح زورگیر رحم نمی‌کنیم

سپهرغرب، گروه خبر: معاون قضائی قوه قضائیه گفت: در برنامه جدید قوه قضائیه با همکاری بسیج و نیروی انتظامی، به اراذل و اوباش و سارقان مسلح زورگیر رحم نخواهیم کرد و با شدت و اشد مجازات با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق رحیمی قبل از ظهر روز گذشته در یادواره شهید قدوسی اظهار کرد: دشمن تمام برنامه‌ریزی خود را روی ناامن کردن امنیت مردم در داخل کشور بنا کرده، اما در برنامه جدید قوه قضائیه با همکاری بسیج و نیروی انتظامی، به اراذل و اوباش و سارقان مسلح زورگیر رحم نخواهیم کرد و با شدت و اشد مجازات با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: نهاوند شهرستان شهدای مفاخری مانند گروه انقلابی ابوذر، مجاهد عزیز حاج‌میرزا سلگی، آیت‌الله قدوسی و حیدری، شهدای شاخص قوه قضائیه و مجلس و 850 شهید دیگر است؛ مردم انقلابی و ولایت‌مدار نهاوند دِین خود به انقلاب ادا کردند و همیشه حامی انقلاب و ولایت بوده‌اند.

رحیمی تصریح کرد: شهید آیت‌الله قدوسی نخستین دادستان انقلاب و مؤسس مدرسه حقانی، یکی از مفاخر حوزه و قوه قضائیه بود که جان خود و فرزندش را نثار اهداف بلند انقلاب اسلامی کرد.

معاون قضائی قوه قضائیه با اشاره به خاطراتی از حاج‌میرزا سلگی، گفت: چندین‌بار افتخار همنشینی با شهید سرافراز حاج‌میرزا سلگی را داشتم، وقتی در کنار ایشان می‌ایستادی، هنوز نسیم رزمندگی، شجاعت و متانت را احساس می‌کردیم.

وی تصریح کرد: در همان اوایل انقلاب و به‌خصوص از سال 1360 به بعد به دست عوامل موساد، بنی‌صدر خائن و گروهک منافقین ترور مردم و شخصیت‌های مخلص انقلاب رقم خورد.

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: سال 1360 تمام تلاش دشمنان این بود که اصل انقلاب و اهداف آن را از بین ببرند.

وی بیان کرد: همان سال 1360 در شهرستان نهاوند دو نفر از بهترین فرزندان روحانی خود شهیدان حیدری و قدوسی نخستین امام‌جمعه نهاوند و نخستین دادستان انقلاب را در راه اهداف انقلاب توسط دشمنان داخلی و خارجی از دست دادیم.

رحیمی گفت: بسیاری از بزرگان انقلاب و ازجمله رئیس قوه قضائیه از دانش‌آموختگان مدرسه حقانی آیت‌الله قدوسی بودند.

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: شهید قدوسی انسانی بااخلاص، خداترس، مدیر، مدبر وقت‌شناس و یکی از پیشگامان مبارزه با شاه بود و برای نسل انقلاب مدرسه حقانی را قبل از انقلاب تأسیس کرد.

وی اظهار کرد: باید دیدگاه، افکار، مدیریت و انقلابی‌گری شهید آیت‌الله قدوسی را در جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کرد تا حق مطلب را ادا کرده باشیم.

رحیمی همچنین در سخنان خود به برنامه‌ریزی گسترده موساد و عوامل آن‌ها برای کشف حجاب جمعی خبر داد و گفت: امسال موساد مرکز جاسوسی اسرائیل در دنیا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای کشف حجاب جمعی را در تمام شهرهای کشور ما داشت، اما با برنامه‌ریزی به‌موقع مسئولان نقشه شوم آن‌ها با شکست روبه‌رو شد.

شناسه خبر 59708