شناسه خبر:59646
1401/6/14 09:12:42

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه ملایر باید با رویکردی فعال و هوشمندانه به مدلی موفق و برجسته در زمینه ارائه خدمات علمی و آموزشی در کشور تبدیل شود.

هادی بیگی‌نژاد در آیین گرامیداشت مستقل شدن هیئت‌امنا و هیئت‌رئیسه دانشگاه ملایر ابراز کرد: تجربه نشان داده هر مجموعه‌ای که نشان و برندی را به ثبت برساند، آن نشان همانند لوکوموتیوی دیگران را به دنبال خود می‌کشاند.

وی تأکید کرد: این مدل برجسته شدن باید به‌گونه‌ای باشد که معرفی دانشگاه ملایر در سطح ملی و بین‌المللی ناخودآگاه افراد را به یاد این طراحی و مدل خدمت‌رسانی بیندازد.

بیگی‌نژاد با اشاره به استقلال هیئت‌امنا و هیئت‌رئیسه دانشگاه ملایر و اعتبارات، ادامه داد: کارمندان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ملایر نیز برای رشد و پیشرفت، باید نسبت به این مجموعه نگاه متعصبانه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این استقلال، تعصب و برنامه‌ریزی، دانشگاه می‌تواند در ایجاد برند و نشان مختص خود گام بردارد.

رئیس دانشگاه ملایر نیز گفت: هیئت‌علمی زمانی مؤثر است که کارمندان دانشگاه زمینه‌های لازم را ایجاد کرده و جریان‌سازی کنند.

ابراهیم محمدی‌منش اظهار کرد: اگر از ظرفیت‌ها و فضای موجود در دانشگاه‌ به‌درستی استفاده شود، می‌توان گام‌هایی را که ممکن است سال‌ها طول بکشد، به‌سرعت جلو برد.

وی انتصاب وزرای علوم از استان همدان طی دو دوره گذشته را فرصتی مغتنم برای رشد و توسعه دانست و افزود: می‌توان از این فرصت برای پیشبرد اهداف علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه استفاده کرد.

رئیس دانشگاه ملایر با تأکید بر اینکه باید برای رشد و توسعه این دانشگاه تعصب داشته باشیم، یادآور شد: اتفاقات خوبی در حوزه کارمندی دانشگاه ملایر رخ داده، اما هنوز به نقطه جریان‌سازی نرسیده‌ایم.

محمدی‌منش گفت: فضای حال حاضر دانشگاه ملایر نویدبخش آینده‌ای درخشان و رو به پیشرفت است که نباید متوقف شود.

دانشگاه ملی ملایر درحال حاضر دارای 178 عضو هیئت علمی، 6 هزار دانشجو، 14 رشته دکترا، 43 رشته کارشناسی ارشد و 38 رشته کارشناسی بوده و در چهار کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده است.

شناسه خبر 59646