شناسه خبر:59619
1401/6/13 10:04:46

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های منحصربه‌فرد و مسیر آسان و نزدیک خسروی به کربلای معلی، استقبال زائران از این مرز رسمی روزبه‌روز درحال افزایش است.

فریبرز کرمی روز گذشته اظهار کرد: مرز خسروی به‌عنوان یکی از مرزهای عبوری به سمت عتبات عالیات، ظرفیت و توانایی بالایی در میزبانی از زوار را دارد.

وی ادامه داد: ورودی‌های استان کرمانشاه تا مرز خسروی همچنین در مسیر ترانزیتی به سمت مرز مهران، ازلحاظ روکش آسفالت، نصب علائم و تابلو، به‌روزرسانی سیستم روشنایی راه‌ها، رفع نقاط پُرحادثه و غیره آماده پذیرایی از زائران اربعین است و مشکلی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه مرز خسروی را ازلحاظ زیرساختی یکی از بهترین مرزهای کشور دانست و گفت: تمام امکانات بهداشتی و خدماتی، نمازخانه‌ها و سالن‌ها به بهترین شکل ممکن آماده شده است.

وی از تردد روان زوار از مرز خسروی خبر داد و افزود: با اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های منحصر‌به‌فرد و مسیر آسان و نزدیک خسروی به کربلای معلی، استقبال زائران از این مرز رسمی روزبه‌روز درحال افزایش است.

 

شناسه خبر 59619