شناسه خبر:59594
1401/6/13 09:29:17
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

27 حلقه چاه برای آب‌رسانی به همدان برق‌دار شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: با تلاش کارکنان این شرکت در راستای آب‌رسانی به شهر همدان و تأمین بخشی از آب شهری، از منابع زیرزمینی شهرستان‌های استان، 27 حلقه چاه برق‌دار شد.

علی سهرابی‌بیدار با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در راستای عبور از اوج بار امسال، افزود: با راه‌اندازی مرکز هوشمندسازی و کنترل بار شبکه‌ای (اسکادا) با نصب بیش از 80 کلید هوشمند موفق به کنترل بار شبکه و همچنین کاهش زمان خاموشی‌ها و افزایش پایداری شبکه شده‌ایم.

وی ادامه داد: در قالب این پروژه‌ها در راستای کاهش خاموشی‌ها و پایداری بیشتر شبکه بیش از 52.8 کیلومتر از شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مشترکین جدید و ایجاد زیرساخت‌های لازم و توسعه کسب‌وکار و افزایش اشتغال‌زایی 29.4 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و همچنین برای توسعه سکونتگاه‌های شهری و روستایی و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین 28.7 شبکه فشار ضعیف احداث شده است.

سهرابی‌بیدار با اشاره به نصب 131 دستگاه ترانسفورماتور، تصریح کرد: با این اقدام معادل 9 هزار و 170 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های توزیع شرکت افزوده شد.

وی یادآور شد: با تلاش جهادی همکاران در راستای آب‌رسانی به شهر همدان و تأمین بخشی از آب شهری از منابع زیرزمینی شهرستان‌های استان، 27 حلقه چاه برق‌دار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا شرکت توزیع برق استان همدان اقدام به احداث دو هزار و 500 متر شبکه و نصب 9 دستگاه ترانسفورماتور به قدرت یک‌هزار و 80 کیلوولت آمپر در شهرستان بهار کرده که طی کمتر از 72 ساعت منجر به برق‌دار شدن 15 حلقه چاه برای اتصال آب شرب شهری شده است.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان در شهرستان کبودراهنگ با احداث 6 هزار و 500 متر شبکه و نصب 6 دستگاه ترانسفورماتور با قدرت 575 کیلوولت آمپر پنج حلقه چاه دیگر و یک ایستگاه پمپاژ برای کمک‌رسانی به آب شرب همدان وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت پیمانکاران معین و در حرکتی جهادی نسبت به برق‌دار کردن هفت حلقه چاه آب قابل شرب و دو ایستگاه پمپاژ در شهرستان همدان با احداث چهار هزار و 600 متر شبکه و نصب 10 دستگاه ترانسفورماتور به قدرت چهار هزار و 775 کیلوولت آمپر در کمتر از یک هفته اقدام شده است.

شناسه خبر 59594