شناسه خبر:59468
1401/6/9 09:40:55

سپهرغرب، گروه خبر: عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید «اسماعیل عزیزی» روز سه‌شنبه در مراسمی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سه‌راهی فولادی شهرستان جوانرود آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت، گفت: این پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع و زیربنای 255 متر مربع با اعتبار 50 میلیارد ریال احداث می‌شود.

«محمدباقر محمدی» افزود: این پروژه با مشارکت (زمین رایگان) خیر نیک‌اندیش «عمر محمدزاده» احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی و گسترش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در راستای وظایف بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور، نقش اثرگذار و حائز اهمیتی در امداد‌رسانی فوری و به‌موقع و ارتقای سطح ایمنی جاده‌ای دارند.

محمدی یادآور شد: توسعه خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در دستور کار این دستگاه قرار دارد، به‌طوری که با ساخت، راه‌اندازی و تجهیز پایگاه‌های امدادی می‌توان پاسخگویی مناسب و به‌موقع در حوادث را شاهد باشیم.

فرماندار جوانرود نیز با گرامیداشت هفته دولت، گفت: هم‌زمان با هفته دولت 70 پروژه با اعتبار 76 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که 17 میلیارد تومان از پروژه‌ها در بخش آغاز عملیات اجرایی است.

«سعدی نقشبندی» افزود: پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، باید در بازه زمانی معین به سرانجام برسد.

وی مشارکت مردم را در اجرای پروژه‌های عمرانی کار ارزشی عنوان و اظهار کرد: این تعامل، همکاری و همراهی با مردم سبب می‌شود تا ما بتوانیم با وجود کمبود اعتبارات در بسیاری از پروژه‌های عمرانی با تدبیر و سرعت بیشتری پیش رویم.

شناسه خبر 59468