شناسه خبر:59467
1401/6/9 09:38:08

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه، گفت: 200 پروژه در سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه مصوب شد.

منوچهر فخری اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه حدود 200 پروژه مصوب و 18 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد و قرار است تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه مدیریت هرکدام از ادارات به ثمر نرسیده‌اند، اعتبار برای پروژه جدید درنظر گرفته نشود.

وی افزود: مبلغ 600 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه‌آهن استان کرمانشاه اختصاص داده شده و پیگیری برای توسعه پروژه از کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اتصال بزرگراه کرمانشاه به کامیاران از دیگر پروژه‌هایی است که تلاش می‌شود تا آخر شهریورماه سال جاری افتتاح شود؛ بزرگراه اسلام‌آباد غرب به قصر شیرین و باند روانسر به پاوه که 850 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده شده، از دیگر پروژه‌های مد نظر است.

فخری خاطرنشان کرد: باند دوم بیستون به نورآباد که 80 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده و فرودگاه کرمانشاه که پروازهای آن دچار مشکل شده بود، با اعتبار 300 میلیارد تومانی از پروژه‌های عمرانی است که در سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه اعتبار دریافت کرده‌اند.

وی به پروژه کتابخانه مرکزی شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: حدود 12 سال از نیمه‌کاره بودن پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه می‌گذرد که با اختصاص اعتبار 30 میلیارد تومانی، برای اتمام پروژه کتابخانه مرکزی تلاش می‌شود.

فخری ادامه داد: با تخصیص اعتبارات در استان کرمانشاه در سال جاری و سال آینده، شاهد کارگاه عمرانی در استان برای خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه هستیم.

 

شناسه خبر 59467