شناسه خبر:59352
1401/6/7 09:05:41

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از افتتاح تنها مجموعه جمع‌آوری و سورتینگ محصولات گلخانه‌ای استان همدان در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.

محمود فتحی اظهار کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری سه میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با همکاری تعاون روستایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح و آغاز به فعالیت آن، محصولات گلخانه‌ای سطح رزن و نیز شهرستان‌های هم‌جوار توسط این مجموعه خریداری، جمع‌آوری و به‌صورت بسته‌بندی به بازار عرضه خواهد شد.

فتحی با اشاره به اینکه محصولات سورتینگ و بسته‌بندی‌شده این مجموعه علاوه‌بر مصارف داخل کشور به‌طور مستقیم به کشور روسیه نیز صادر می‌شود، افزود: این مجموعه با بسته‌بندی و سورتینگ محصولات، بازاریابی و صادرات را نیز پیگیری خواهد کرد.

وی در ادامه از 17 پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی حوزه جهاد کشاورزی شهرستان رزن و درگزین در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 10 پروژه با اعتباری افزون‌بر 38 میلیارد و 690 میلیون تومان به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان رزن و 6 پروژه با اعتباری افزون‌بر 31 میلیارد تومان به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان درگزین اختصاص دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن در پایان بیان کرد: طرح واحد تولید خوراک دام و طیور در روستای کهارد هم ازجمله پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی شهرستان رزن در هفته دولت به‌شمار می‌رود.

شناسه خبر 59352